Întrebări frecvente
1. Pot face comandă de un halat medical personalizat în dimensiuni?
Da, desigur! Și nu doar la halatele medicale ci la toate produsele realizăm pe bază de comandă și dimensiuni care nu se încadrează în mărimile standard sau mărimi pe care nu le avem afișate în site.
Tot ceea ce trebuie să faci este să ne contactezi și să ne comunici preferințele tale! După ce ne-ai oferit toate detaliile, echipa noastră va face tot posibilul să ajungă comanda la tine, între 3 și 7 zile lucrătoare.
2. Din ce materiale sunt realizate uniformele medicale?
Am ales să utilizăm în croirea uniformelor medicale o țesătura care să conțină elementele perfecte pentru o uniformă perfectă. Compoziția țesăturii Cotton Flexi Premium cu 65% PES, 32% Bumbac și 3% Elastan combină caracteristicile naturale ale bumbacului, cum ar fi respirabilitatea și absorția umidității, cu durabilitatea și rezistența la șifonare a poliesterului și flexibilitatea oferită de elastan.
3. Pot călca uniforma? Cum se întreține?
Da, se calcă la o temperatură medie, pe programul “cotton” (bumbac), cu sau fără abur. Recomandăm să se spele manual, dar se poate și la mașina automată la cel mult 60 de grade.
Culorile nu se amestecă, așa că puteți opta pentru orice combinație de design fără a avea griji la spălare.
Și desigur, de evitat înălbitorii și detergenții pentru rufe albe care pot conține o concentrație redusă de înălbitori pentru modelele în culoare uni.
4. Doresc livrarea la o altă adresă. Cum pot proceda?
Prin formularul de comandă. În momentul plasării comenzii aveți la dispoziție rubrica “Livrare la o altă adresă”, completați datele de livrare cu adresa dorită iar noi o să facem livrarea conform cerinței. Simplu!
5. În cât timp va ajunge comanda la mine?
Comanda va fi predată curierului în 1 max. 3 zile lucrătoare. De regulă, după ce coletul este predat curierului, majoritatea clienților îl primesc în următoarea zi, cel mult a doua. Noi vom face tot posibilul să ajungă comanda la tine în cel mai scurt timp.
6. Doresc o informație care nu se regăsește în site sau la această rubrică!
În acest caz, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic la datele afișate de contact și vă răspundem la orice întrebare sau nelămurire pe care o aveți!
7. Am plasat o comandă dar am greșit anumite date, cum le pot corecta?
După ce comanda a fost plasată se pot face modificări doar prin notificarea telefonică sau prin e-mail. Dacă optați pentru e-mail, atunci vă rugăm să ne oferiți detalii prin care să putem identifica comanda dvs.
Numărul comenzii, numărul de telefon sau numele folosit la plasarea comenzii … orice informație care ne poate ajuta să identificăm comanda, și totodată cerințele dvs. de modificare a comenzii.
8. Sunt persoană juridică. Pot achiziționa de la dvs?
Desigur. În momentul plasării unei comenzi aveți opțiunea de a alege “Persoană juridică” unde puteți introduce datele de identificare pentru facturare.
Dacă doriți să achiziționați o cantitate mai mare, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail pentru a primi o ofertă personalizată.